اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

ممنوعیت تردد خودرو‌ها در شهرستان اشتهارد در روز ۱۳ فروردین

بر اساس مصوبه ستاد مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا شهرستان اشتهارد ، حرکت تمامی خودرو‌های داخل شهری اعم از شخصی و عمومی از جلو درب منازل سطح شهر در روز 13 فروردین ممنوع است.

ممنوعیت تردد خودرو‌ها در شهرستان اشتهارد در روز ۱۳ فروردین

محمد کردی فرماندار شهرستان اشتهارد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اشتهارد در رابطه با محدودیت های اعمال شده برای روز 13 فروردین ماه گفت: بر اساس مصوبه ستاد مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا شهرستان اشتهارد ، حرکت تمامی خودرو‌های داخل شهری اعم از شخصی و عمومی از جلو درب منازل سطح شهر در روز 13 فروردین  ممنوع است و در صورت مشاهده تردد، رانندگان  ۵۰۰ هزار تومان جریمه و خودروی آن‌ها توسط مراجع قانونی توقیف خواهد شد.

کردی افزود: تمامی کسبه شهرستان، موظفند از ساعت صفر بامداد امشب تا ساعت ۱۹ عصر روز چهارشنبه ۱۳ فروردین محل کسب خود را بسته نگاه دارند و  از ساعت ۱۹ روز ۱۳ فروردین صرفا صنوف ضروری از قبیل سوپر مارکت، نانوایی ها، عرضه گوشت و مرغ و داروخانه‌ها می توانند فعالیت داشته باشند.

فرماندار اشتهارد ادامه داد: فردا تمامی پارک‌ها و مراکز گردشگری و طبیعت گردی شهرستان، تعطیل و مسیر‌های منتهی به مزارع و باغ های  اطراف شهر‌های اشتهارد و پلنگ آباد مسدود است. 

کردی ضمن درخواست از همه شهروندان و تاکید بر خانه ماندن، گفت:  با تداوم حضور در منازل در اجرای این طرح سراسری مشارکت کنید  و به قطع زنجیره انتقال این بیماری و حفظ سلامت خود، خانواده و جامعه ، یاری رسانید.

انتهای پیام/ب
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول